Rustdag

15 september 2017 - Aubeterre-sur-Dronne, Frankrijk

Vandaag hebben we heerlijk een rustdag gehouden in Aubeterre-sur-Dronne. Mooi stadje met o.a. een grote grotkerk. Zie foto's en video. Onze Airbnb is te zien op de video, zit tegen het kasteel. Heel bijzonder.
Wel nog even boodschappen gedaan bij de Intermarche 12km verderop!!
De grote supermarkten hebben namelijk een goed assortiment glutenvrij, dus heb weer even een voorraadje ingeslagen. Morgen gaan we weer echt op de pedalen en via 3 tussenstops gaan we dan naar Dax. Nico neemt dan woensdag de trein van Dax naar Bordeaux. En vliegt dan donderdag naar Nederland. Ik ben dan al behoorlijk op weg naar de Spaanse grens.
Gisteren zagen we 2 mensen fietsen; ja dachten we eindelijk andere lotgenoten😉 waren wel Nederlanders ( natuurlijk) maar gewoon een stukje aan het toeren. Behalve af en toe een wielrenner komen we geen andere fietsers tegen.

1. Pauline Melis:
    15 september 2017
    Je bent er bijna maar nog niet helemaal???..... Zal niet meevallen zonder Nico je reis voort te moeten zetten. Hoe lang nog onderweg voor jij je bestemming hebt bereikt Corrie? Pas je goed op jezelf. Heb enorme bewondering voor je ondernemingslust kanjer!!
  2. Marc Van Essen:
    15 september 2017
    Toppie hoor maar zal wel even een tegenvallertje zijn als je alleen verder moet gaan!!
  3. Leticia:
    15 september 2017
    In gedachten ben ik bij je zet em op! you can do it!!super bewondering voor je dikke kus en tot je volgende adventure story
  4. Teun & José:
    15 september 2017
    Hai stoere Corrie en Nico, wat toppie van jullie dat jullie al zo ver zijn. Zo te lezen met ups en downs/ vallen en opstaan maar jullie doen het toch maar mooi wel.
    Geniet nog even van de laatste dagen met z'n tweetjes!!
  5. Yvonne Menne:
    16 september 2017
    wat leuk om steeds jullie belevenissen te lezen. En wat stoer wat jullie aan 't doen zijn!
    Gaaf om steeds weer 'n stempeltje te halen.
    Veel plezier en Corrie: pas goed op jezelf!
    XY
  6. Andre verbaan:
    16 september 2017
    12 km naar de supermarkt; daar heb je toch echt een auto voor nodig.
    Zo'n bedevaart is zeker niet slecht voor de conditie.
    Jammer dat Nico terug gaat. Veel sterkte en plezier verder.
    PS Het schijnt in Spanje -eindelijk- echt lekker weer te zijn. XX
  7. Jeannet:
    17 september 2017
    Ik had 15 september een reactie geschreven , vast iets niet goed gedaan😊, zie 't niet staan. Bij deze 2e poging: ben benieuwd hoe je het gaat ervaren als Nico niet meer mee fietst, gaat wel goed komen, maar zal idd wel ff wennen zijn. Zie geen video die je benoemd in je rustdag-verslag ? Hier eindelijk wat zon, na héél veel regen en komende week eindelijk wat gunstigere weersvoorspelling . Blijf genieten van je/jullie avontuur en succes met " trappen" . Kus van ons.
  8. Corrie:
    17 september 2017
    Hoi Jeannet, heb video nogmaals geprobeerd maar blijft ergens steken.🤔