Aubeterre-sur -dronne

14 september 2017 - Aubeterre-sur-Dronne, Frankrijk

Impressie van een fietsdag: gisteren.
Opstaan om 7 uur om 8.30 hebben we ontbeten en zit alles weer op onze fietsen.
Regenpak aan, droog, regenpak uit en dat heeft zich wel 3 keer herhaald. Toen dachten we nou fietsen we door zeiknatte broeken en schoenen. Sandalen aan etc. We schoten voor geen meter op. En tegenwind!!! Ik had het helemaal gehad gisteren. Met Nico viel het wel mee. In chateau geslapen. Heel apart.

Vandaag: 7 uur op om 8.30 weer op de fiets en lekker rustig aan gedaan want we hadden maar 55 km voor de boeg. Fantastische omgeving. Eigenlijk niet vast te leggen op een foto.
Leuke heuveltjes, mooie bossen, vergezichten en verstilde dorpjes. En....... de zon. En......weinig tegenwind.
Zitten nu in appartement via Airbnb. Zie foto's.

1. Ans:
    14 september 2017
    Chapeau Corrie en Nico. Zo zakken jullie gestaag af naar het zuiden.
  2. Ans:
    14 september 2017
    Zie trouwens net dat het nog maar 97km is naar Bordeaux. Klopt dat?
  3. Gerda de Bruin:
    14 september 2017
    Hier ook herfst en storm!! Maar wij hebben niet als opdracht tig kilometer te fietsen op een dag...nee, wij blijven binnen (als het kan natuurlijk) en steken de kaarsen maar weer aan. Maar lekker dat de zon weer schijnt en dat de wind is gaan liggen. Mooie dag morgen en geniet er van..xxx
  4. Claudia Melis:
    14 september 2017
    Ik vind het echt geweldig wat jullie doen. Zoals Isa zit zou zeggen: jullie zijn echte strijders! Geniet Xx
  5. Wim van Leeuwen:
    15 september 2017
    Jullie blijven in mijn ogen maar stoere lui. Petje af dus en veel plezier want het moet geen uitputtingsslag worden.
  6. Pauline:
    15 september 2017
    fijn dat je af en toe kan genieten van mooi weer. Later kijken jullie terug op het afzien. Hou vol!!