Hostens

17 september 2017

Gisteren hebben we na een heel mooie fietstocht door het beroemde wijngebied van de Bordeaux in St. Emilion overnacht. Dat viel nog niet mee om daar een overnachtingsadres te vinden want weekend en speciale dag ivm de patroonheilige. Maar uiteindelijk ver boven budget een appartement kunnen scoren. Met bubbel bad en midden in oude centrum. Was leuk. Dat heeft een pelgrim soms nodig. En in onze zondagse outfit, Nico afritsbroek, ik trainingsbroek hebben we ons tussen het chique Franse volk gemengd. 😀.Om 11 uur 's avonds barstte het vuurwerk los.

Vandaag wijngebied via Cadillac verlaten en zijn nu midden in de bossen van Les Landes,
Lekker vlak en uitgestorven. Zitten nu in een Airbnb kamer bij een alleraardigste vrouw en hebben ook hier gegeten. Voor het eerst van onze hele reis vandaag uren in de regen gefietst. De vooruitzichten zijn gelukkig goed, het schijnt zelfs boven de 20 graden te worden.

1. Pauline:
    17 september 2017
    oh Corrie en Nico. Ik heb heel veel herinneringen aan dat gebied. Heel vaak gecampeerd met gezin. Arcachon. La Rive. Dune du Pilat..... heerlijk. Geniet er van. Veel pijnboompitten en paddestoelen. ik duim voor mooi weer. kus