Charroux

12 september 2017 - Poitiers, Frankrijk

Sliepen we gisteren in een Airbnb, nu zijn we in een hele fijne chambre d'hote, vlakbij Charroux. Aardig Engels stel die heel internationaal voor ons gekookt hebben.Bijna al onze kleding is gewassen dus gaan morgen weer fris en misschien ook fruitig op pad. Hebben besloten het rustiger aan te doen want we hebben tijd genoeg en is relaxter dan om 6 uur pas ergens aan te komen.
De weersvooruitzichten zijn redelijk, geloof dat het morgen boven de 20 graden wordt.😀

1. Pauline:
    12 september 2017
    hoe gaat het met je billen Corrie. zijn het al wielrennersonderdanen? het weer hier wordt niks. dus geniet. groet aan Nico.
  2. Corrie:
    12 september 2017
    Billen zijn prima al helemaal eelt erop!!!
  3. Caroline en Ronald:
    13 september 2017
    Wat een leuke foto van je met de heilige stempeltjes! Je bent niet alleen een top wielrenster maar ook fotomodel!! Liefs, Caroline en Ronald
  4. Peter en henk:
    13 september 2017
    jullie gaan nu echt de goede kant op, naar de bergen
    kun je ze al zien in de verte??
    hier alleen storm en regen, waar we niet aan kunnen wennen!!
    vlak bij spanje ga je zeker veel caminogangers tegenkomen, let maar op
    jammer dat Nico dat niet meemaakt
    misschien volgend jaar??
    ga door zo en bon camino
    peter en chris
  5. Paul van der Peet:
    Hai Cor,
    Wat leuk al die verhalen van je. Ik vind het ontzettend dapper je zo'n reis op de fiets. Als jij klaar bent kunt straks wel aan een of andere tour meedoen. Parijs Roubaix ofzo😜🚴‍♀️
    Hou vol toppertje.👍
  6. Ed louwerens:
    15 september 2017
    Kijk eens, het zonnetje begint na vele, ontberingen en afzien toch te schijnen! Ik denk hoe dichterbij het einddoel, hoe mooier het gaat worden!