Viva la France

1 september 2017 - Le Blanc, Frankrijk

Gisteren hebben we nog een overnachting in België gemaakt in Tournai. We waren net op ons logeeradres en toen begon het te regenen.!!
Moest vannacht een bezoek brengen aan het toilet( op de gang) en bij terugkomst ging ik de verkeerde deur in!! Daar zat iemand achter zijn laptop maar was het een man of vrouw?? Geen idee, schrok me rot zei sorry en snel deur dicht gedaan. De volgende morgen bleek het een enorme vrouw van zeker 120 kilo.!! Die ook nog een labiele indruk maakte.

Vandaag begon de dag behoorlijk fris. Sokken, afritsbroek en jasje aan maar in de middag brak de zon goed door en inmiddels staan we op een camping!
Grote stortbui gehad terwijl we de tentjes aan het opzetten waren.
Mensen vinden het en route heel leuk en bijzonder dat we helemaal naar Santiago gaan, Hebben van ons chambre d'hote, St. Jacobs schelpen gekregen (tot grote vreugde van Nico
) en bij een bakkertje koffie omdat er in de wijde omgeving niks te koop was.
Verder beginnen we te wennen en in een soort cadans te komen.
Iedereen trouwens bedankt voor alle aanmoedigingen en feedback.

1. Mathijs:
    1 september 2017
    Hee mam,

Leuk om te horen dat je er in begint te komen. Is altijd even wennen eh?
    Hoop dat je snel het kutweer doorfietst. Hier net paar dagen regen gehad maar komende weken weer volop zon. :)

Kus!
    Zoonlief

P.S. Hahaha die Nico met zijn Jacobsschelpt. Misschien moet je ook een ketting met een kruisje voor hem kopen. Da's namelijk hip. :p
  2. Jacqueline:
    2 september 2017
    Wat een verhalen en een genot om te lezen!!
    Wat is jullie volgende de stop?
    Wij zitten nu in Troyes en trekken volgende week weer meer richting huis! Komen we elkaar tegen onderweg??
    Dikke knuffel!!!
  3. Jenny zijlmans:
    Hallo Corrie en Nico,
    Jullie schieten op, je gaan nu Frans spreken hahaha. Het is leuk jullie op de ze manier te volgen. Leuk te lezen, dat jullie koffie krijgen, net zoals het in het boekje te lezen was.
    Supporters genoeg dus onderweg. Succes verder, de zon schijnt voor jullie.
    groetjes Jenny
  4. Leticia:
    2 september 2017
    Dat was typisch Corrie aktie!! Hihi ik lag in een deuk. Zet em op!!
  5. Andre verbaan:
    Nou zus,
    Het is duidelijk: Jullie hebben veel genade nodig anders kom je er nooit.
    Ik snak naar foto's. Van de dikke dame tot Nico met de Jacobsschelpen.
    Dat kan met de smartphone hoor. X