De Seine bereikt!

5 september 2017 - Mézières-sur-Seine, Frankrijk

Vandaag was een topdag, 90 km gefietst dus lekker opgeschoten. Mooie route met veel klimmetjes maarrrrr ook afdalingen!!!. Veel tegenwind maar ook dat kon de pret niet drukken. Samen een manier gevonden om de route goed te volgen en op tijd een overnachting te zoeken. Zitten nu weer in een motel met als buren een Turkse kebab tent waar we heerlijk gegeten hebben. Alles smaakt als je honger hebt. Is hier trouwens best wel lastig om een hotel, airbnb of chambre d'hote op de route te vinden, of er is niets of 10km van onze route. Zijn nog helemaal geen andere fietsers tegengekomen!!!

1. Peter en henk:
    5 september 2017
    ha die corrie en Nico,
    het blijft spannend he??
    in de ochtend niet weten waar je sàvonds kan slapen
    dat is de charme van pelgrimeren
    ook afzien en doorzetten hoort daarbij , maar de beloning is dan ook geweldig,net
    als je boven op de berg komt.
    volgens mij doen jullie het erg goed
    ga door zo beste mensen, ik heb vertrouwen in jullie
    bon camino
    peter en chris
  2. Margo en Ton:
    5 september 2017
    Fijn, zo'n goede dag na de dip!
    Er zijn vast meer fietsers en overnachtingsplekken naarmate jullie verder richting Santiago komen.
    Hoe is het trouwens met je kont(je)?
  3. Andre verbaan:
    6 september 2017
    Nee maar. Jullie beginnen het te leren. Maar kebab eten in Parijs?????
    Afin. Nu nog alleen maar mooi weer. X
  4. Caroline en Ronald:
    Je doet het fantastisch!
    Het is soms echt lijden en dan weer volop genieten....
    En wat me opvalt op de foto, jawel je lijf wordt steeds strakker! Wat zal je straks slaan met de tennis, nog beter dan voorheen!
    Hoogstwaarschijnlijk komen jullie straks fietsers tegen en het is leuk dat je nooit weet hoe de dag begint en eindigt. Veel plezier, liefs en groetjes Caroline en Ronald
  5. Jeannet:
    6 september 2017
    Hoi Corrie en Nico, heb vandaag alle reisverhalen gelezen, ontzettend leuk dat we zo op de hoogte worden gehouden . We wensen jullie héél veel succes met het vervolg van jullie pelgrimage, talkpoeder op de billen en fietsen maar! Dikke kus XXX
  6. Mieke Stavenuiter:
    7 september 2017
    O, gelukkig Corrie en Nico!
    Van nu af aan wordt het vast steeds leuker!
    Ik had met jullie te doen bij het zien van die foto met die 2 tentjes in de regen!!!!
    Groetjes; Staaf!
  7. Sonja:
    7 september 2017
    Dappere Corrie , wat een fantastische ervaringen zijn jullie aan het opdoen!
    Geweldig!
    Een behouden en gezellige en inspirerende reis gewenst.
    Sonja van de Water
    van ooit lang geleden Holland International en Zonvaart .
  8. Corrie:
    Hoi Sonja, leuk dat je ook meekijkt zeker van Mails gehoord. Groetjes Corrie