Puenta la Reina

23 september 2017 - Puente La Reina, Spanje

Vandaag in alle vroegte vertrokken uit Roncevalles. ( moest uiterlijk 8 uur uit auberge, 6 uur op) Wat was het koud en het ging alleen bergaf dus fietste me ook niet warm. Heb extra trui aangetrokken en handschoenen aan gedaan en kleumend me aan een kopje koffie gewarmd. Daar betaal je hier maar €1.20 voor trouwens.
Via Pamplona, waar het feest was en daarom erg druk maar gezellig met muziek en optochten naar Puente la Reina. En wat bleek hier ook feest. Jonge stiertjes door de straat en heldhaftige jongemannen!!!
Heb er 1 1/2 over gedaan om een slaapplek te vinden maar dan heb je ook wat. Heb kamer alleen met eigen douche en toilet in een hostel. Heerlijk geen chinezen die al om 5 uur opstaan en dan in hun bagage zitten te ritselen. Dat is trouwens toch wel een ding op een slaapzaal dat velen zo lang in hun bagage zitten te rommelen ongelooflijk. Doe ik dat ook Henriette? Henriette kan het weten want was mijn buurvrouw op de slaapzaal in st. Jean en komt ook uit Haarlem.

1. Ans:
    24 september 2017
    Vindt het altijd weer leuk Corrie als ik mijn computer opstart en een verslag van jou zie.
  2. Kim:
    24 september 2017
    Gelukkig heb jij een blauwe fiets! 😂
  3. Caroline en Ronald:
    24 september 2017
    Blijft altijd een verrassing waar je overnacht! Maar ik kan me voorstellen dat het een verademing is als je een hostel vindt voor jezelf.
    Het blijft belangrijk dat je fit bent voor de volgende dag, maar je zult onderhand goeie fietsbeentjes en conditie hebben.
    Fijne voorzetting richting Santiago! Xx Caroline en Ronald
  4. Jeannet:
    24 september 2017
    Liep wat achter met lezen en dan is 't leuk om al je verslagen achter elkaar tot je te nemen. Fijn dat je er toch maar weer iedere x tijd voor maakt met je "dagboek". Bewondering bewondering bewondering, dat je dit allemaal maar doet. Heel veel succes nog en hou de beentjes soepel hè.
    Dikke kus
  5. Joke Voogd:
    24 september 2017
    Heerlijk Corrie een kamer voor jezelf kan je misschien ook iets langer slapen zonder gewekt te worden door anderen goede reis en dank voor de leuke verhalen.
  6. Mieke van Es:
    25 september 2017
    Knap van je Corrie, om nu in je eentje de reis af te maken, petje af!!
    En leuk om iedere keer weer je belevenissen te kunnen volgen!
    Nog heel veel succes en fietsplezier, zet 'm op!
    Lieve groetjes van ons