Opweg naar Santiago

26 augustus 2017

Stempel vandaag gehaald in de Hagestraat. Veel informatie gekregen van de vrijwilligers daar. Heb er nu nog meer zin in. José, Teun, Gerda, Ton en Biljana zijn meegegaan was gezellig.
Morgen begint het dan echt.

1. Wim:
    26 augustus 2017
    Ziet er nu al goed uit. Veel fiets plezier ook namens Ans en Frits uit Dublin.
  2. Jenny zijlmans:
    Hoi Corrie,
    Goede reis, de weersvoorspelling voor de eerste dagen zijn goed.
    Succes en hou je haaks.
    groetjes Jenny
  3. Lia:
    Cockie, succes! Goede reis
  4. Leticia:
    26 augustus 2017
    SPANNEND!!!! En als me nodig hebt kom ik langs jou even masseren
  5. Wim en Nelleke van Es:
    Dag Corrie,

Hele mooie fietsreis en veel fietsplezier, geniet er van!!

Groetjes van ons
  6. Anjo Hoffman:
    Lieve corrie heel veel suc6 en zet hem op. Ik ga je volgen
  7. Ed louwerens:
    26 augustus 2017
    Ik vind het zo knap en moedig dat je deze uitdaging aan gaat! Ik wens je veel kracht gedurende deze trip! Kijk met spanning uit naar je komende reisverslagen!
  8. Jacqueline:
    27 augustus 2017
    Corrie wat een uitdaging!! Rijmert en ik zitten nu in Moissac, ook een punt van de pelgrimstocht in Zuid Frankrijk richting Spanje! Veel succes!! Dikke knuffel!!!
  9. Theo en Biljana:
    27 augustus 2017
    Vandaag het grote vertrek. Het aftellen is begonnen. Je begint met een tijdrit naar LEIDEN en daarna wat vlakke ritten voordat de serieuze heuvels zich beginnen aan te dienen. Dat mag geen probleem worden je hebt immers elektrische ondersteuning. Corrie , en natuurlijk ook Nico, heel veel succes en vooral veel plezier.
  10. Peter en henk:
    ha die corry,
    ik begin de zadelpijn alweer te voelen, maar het voelt goed hoor!!
    de pijn gaat vanzelf over.
    als je maar door blijft fietsen
    wij wensen jullie veel sterkte en een goede reis toe
    bon camino
    peter en chris
  11. Gerda de Bruin:
    27 augustus 2017
    Mooi dat we bij de aftrap mochten zijn. Zonnig weer, mooie verhalen en veel zinvolle tips...begonnen er ook zin in te krijgen!! Vooral nadat we hoorden dat je er een mooier en rijker mens van wordt. Wie wil dat nu niet? Dus geniet van de tocht, van de successen en de dalen die er ook bij schijnen te horen en vooral: gezond weer thuis!! xxx
  12. Marga:
    28 augustus 2017
    Wat een super weer om te starten. dat belooft veel goeds voor de hele reis. Succes samen en geniet ervan
  13. Ludy:
    Go for it girl !
  14. Teun & José:
    Lieve Corrie en Nico, vandaag gaat het dan écht beginnen!! ‍♀️
    Heel veel succes maar ook plezier en genieten van alles wat jullie onderweg tegen komen.
    Toi toi toi! xx
  15. Caroline en Ronald:
    28 augustus 2017
    De kop is er af! Is de eerste dag goed bevallen ?
    Hoe gaat het met de beentjes en het onderstel?
    Het weer is in ieder geval prima.
    Goeie reis, xx Caroline en Ronald