Klooster

26 september 2017 - San Juan De Ortega, Spanje

Klooster

Deze foto werd gemaakt op 26 september 2017 in San Juan De Ortega, Spanje met een Samsung SM-A520F.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nico:
    26 september 2017
    Af en toe een slechte dag hoort er gewoon bij.geen ups zonder downs. Het is na 4 weken soms wel heel veel van hetzelfde he. Iedere morgen al een maand langde tassen weer pakken en vaak naar beneden sjouwen op de fiets vastsjorren, accu,oplader,water, eten, vochtige kleren en dan de moede beentjes warm trappen. Heb 3 en 1/2 week meegefietst en weet dat dat laatste vaak geen probleem is. Corrie gaat smorgens als een speer en viel namiddags stil als ik een beetje warm gedraaid was. Ach ieder mens is nu eenmaal anders. Heb in die weken wel haar organisatie en regel vermogen leren waarderen. Om maar niet te spreken van haar doorzettings vermogen. Naast liefde ook bewondering dus!
  2. Joke Voogd:
    27 september 2017
    Corrie zo'n liefdesverklaring moet je er weer bovenop helpen dus doorzetten hoor we hebben bewondering en genieten van je reisverslag XXX Joke
  3. Corrie:
    27 september 2017
    Bedankt Joke, Vandaag even dagje niks. Hoewel pak zo toch mijn fiets om mijn banden op te laten pompen en glutenvrij brood te kopen.
    Groetjes Corrie