St. Quentin

2 september 2017 - Saint-Quentin, Frankrijk

Nou dat was me het nachtje we,l dans la tente, vreselijk, was 9 graden vanochtend en alles nat. We waren gebroken!!! En we hebben meteen besloten dat noooooit meer. La of le tante en toebehoren worden maandag onder rembours opgestuurd en Hollande. Inmiddels liggen we hier te relaxen in een fantastische jeugdherberg. Super simpel maar vergeleken met die tent is alles een luxe.
Mooie route vandaag gehad veel heuvels en dalen. Maar door slecht 50 afgelegd door de late start en regen. We zijn blij dat we een e-bike hebben.

1. Yvonne Menne:
    Hoi Corrie,
    ooh wat stoer wat jullie doen! Het weer is wel wisselend he? Beter dan de weken ervoor want toen was 't snikheet. Wij zijn net weer terug. Ik vind 't hartstikke leuk om je verhalen te lezen. Hoe doe je 't eigenlijk met het eten? Want op 't Franse platteland zijn weinig eettentjes en zeker met jouw dieet!
    Niet meer in die "rottent" en vooral blijven genieten! Veel plezier.
    Liefs,Yvonne
  2. Corrie:
    2 september 2017
    Hoi Yvonne tot nog toe gaat glutenvrij goed. Ze verkopen in de supermarkt glutenvrij brood en op veel producten staat het ook. In restaurants neem ik meestal wat veiligs, zoals gekookte mosselen of zo.
  3. Rien van Es:
    2 september 2017
    Succes met de uitdaging en creatief blijven Groetjes Rien.
  4. Wim van Leeuwen:
    2 september 2017
    Jullie houden de moed erin gelukkig. En een beetje luxe als pelgrim mag volgens mij best, dus een goed besluit van die rembours zending. Fiets ze.
  5. Caroline en Ronald:
    3 september 2017
    Corrie je had ook gewoon kunnen zeggen ik ga 6 weken op survival, wat een kou en nattigheid!
    Een hele goeie beslissing om de tentjes retour te doen en waarschijnlijk is het niet alleen comfortabeler in een herberg slapen, maar ook gezelliger! Het moet wel leuk blijven.
    Het is erg kostelijk om je zo te volgen, bon voyage ! Xx Caroline en Ronald
  6. Teun & José:
    3 september 2017
    Weg met die 'tente/tante' Met goeie nachtrust bouw je je energie op en dié heb je nodig ‍♀️
    Ga vooral zo door en geniet van wat jullie onderweg tegenkomen!!
  7. Gerda de Bruin:
    3 september 2017
    Meid, meid, meid, wat is het af en toe afzien. Maar dat hoort bij een pelgrimstocht toch! En nu heb je Nico nog bij je...vast een voorproef van wat nog komen gaat. Maar we hadden besloten dat je het aankon hè? Genoeg reiservaring en weten hoeveel je dat oplevert. Blijf genieten en vooral heel veel plezier. Laat de Fransen die schaterlach van je horen !! Veel liefs van ons
  8. LIdy de Bruin:
    3 september 2017
    Hoop dat je de komende dagen goed weer hebt.Ziet er in ieder geval goed uit.
    Weg met die tent,een echt bed is wel zo lekker.Leuk om je verslag te lezen.Bonne route,Geniet ervanxx
    l
  9. Andre verbaan:
    3 september 2017
    Jammer hoor. Er gaat toch nix boven met je tandenborstel en wc-papier rolletje door de regen naar het sanitaire blok op de camping lopen, als het al gelukt is uit het kleine tentje te kruipen. Nu in de jeugdherberg; het lijkt wel vakantie.
  10. Andre verbaan:
    3 september 2017
    "San Quintin is a living hell to me" Johnny Cash.
  11. Marga:
    4 september 2017
    Wat zijn jullie toch een bikkels.Wij zullen vandaag vanaf boven naarjullie zwaaien.We vertrekken om 11.45 naar Malaga
  12. Pauline:
    4 september 2017
    hou je goed!!! Ik zou al afgehaakt zijn. Heb je wel de goede schoenen, Corrie, een andere vakantie in gedachten hebbend? Dat je niet opeens zonder zolen hoeft te lopen......
  13. Brigitte:
    4 september 2017
    Is t niet leuk om met een airbandb app iets te zoeken als je weet waar je ongeveer uitkomt?
    Kom je ook nog eens bij de mensen thuis....