Poitiers

11 september 2017 - Poitiers, Frankrijk

Vandaag aangekomen in Poitiers. Zitten in een heel leuk Airbnb adresje, met keukentje, terras en zitkamer. Was droog maar harde tegenwind. In 2 weken tijd hebben we terwijl we aan het fietsen waren nauwelijks regen gehad. Was mooie afwisselende route, zonnebloemvelden ( zie foto), wijnranken, kastelen, rivieren, oude lege dorpjes akkers etc.
We weten nauwelijks nog waar we geweest zijn.!!! Heb nu 1150 op de teller dus zit bijna halverwege.

1. Kim:
    11 september 2017
    Heerlijke verhalen cor! En prachtige fotoos, xxx
  2. Ans:
    Geniet nog steeds Cor van je verhalen. Heb enorme bewondering voor jullie XXXX
  3. Ludy:
    11 september 2017
    Ga zo door! Geniet ervan tussen de zonnebloemen.
  4. Milou:
    12 september 2017
    Al een flinke rit achter de rug! Fijn dat het niet teveel regent! Ik vind het erg dapper dat je deze route op de fiets aandurfd! Een voorbeeld naar mijn inziens. Hopen op goed weer en geen tegenwind!
  5. Laila:
    12 september 2017
    Mooie verhalen, leuk om het op deze manier te volgen. Alweer op de helft! Succes met part 2!
  6. Marc Van Essen:
    12 september 2017
    Toppie hoor en blij dat het weer toch steeds meezit, suc6 met de 2de helft!
  7. H. J. H. Kamerling:
    12 september 2017
    Mooi Corrie. Hou vol hoor. Geen spijt dat jij het tentje hebt teruggestuurd nu het droog is gebleven? Of is een echt bed beter. Groet van ons
  8. Gerda de Bruin:
    Lieve Corrie en Nico,
    Zo, de eerste helft is binnen...hardstikke goed!! En mooi dat jullie toch nog iets van het platteland, steden en dorpjes meekrijgen. Later heb je gelukkig de foto's nog om terug te kijken op deze memorabele tocht. Hoop dat er nu ook een tijd aanbreekt van zacht en windstil weer in het Zuidfranse landschap...😎. Heel veel plezier en tot het volgende verhaal!! Xxx
  9. Jenny zijlmans:
    12 september 2017
    Hoi Corrie en Nico, nog even doortrappen, dan wordt het mooi weer. Behoorlijk wat kilometers zeg, in 2 twee weken. Geen last meer van je achterwerk?? Petje af hoor.
    Succes en een mooie reis verder. groetjes Jenny
  10. Pauline Melis:
    12 september 2017
    Zo zie je nog eens wat!! Enorme bewondering voor jullie mooie reis en het ons laten mee genieten van alle ups en downs..... Ondanks tegenslag een mooi einddoel straks....