Spanje

22 september 2017 - Roncesvalles, Spanje

Vandaag pas laat vertrokken uit St. Jean-Pied-de-Port want het goot.
Om 11 uur toch droog en rond kwart over 1 was ik over de pas.
Had me behoorlijk zenuwachtig gemaakt maar viel 100% mee. Voel nu wel de beentjes, dat heb ik nog niet eerder gehad. Dus als je denkt met een e-bike hoef je niks te doen dat is bewezen niet waar.
Slaap nu in een auberge met 250 anderen, ze komen echt overal vandaan niet te geloven.
Ga nu aan mijn pelgrimsmaal voor €10.

1. Teun & José:
    Girl, you did it!!!! 👍🏼
  2. Wim van Leeuwen:
    22 september 2017
    super !!! Je bent een kanjer, nu volhouden!!!
  3. Mieke schuit:
    22 september 2017
    Hoi Corrie (en Nico natuurlijk)
    Wat is t toch leuk om alles over jullie belevenissen tijdens jullie fietsreis te lezen. Ik was even weg zoals ik eerder geschreven had en bij terugkomst had ik jouw verhalen even gearchiveerd in mn e-mail omdat ik dus duidelijk achterliep . Heb t nu achter
    elkaar kunnen lezen. Heel bijzonder allemaal; sport, cultuur, ontbering, verwondering over de mooie omgeving waar jullie doorheen fietsen....alles lijkt in ruime mate aanwezig te zijn. Jullie maken in ieder geval uitzonderlijke en mooie dingen mee! (Opvallend: de mooie namen van al die dorpen)
    Alle goeds toegewenst voor de rest vd trip. Hoe ver nu nog??

Kuzz van mij XXX
  6. Anja s:
    Supergoed.
  7. Gerda de Bruin:
    22 september 2017
    Wie heeft die foto van jou bovenop de Pyreneeën genomen Cor? Toch in gezelschap de berg op? Goed gedaan hoor! Trots op je....
  8. Margo en Ton:
    Knap hoor!
    Ik zal nooit meer zeggen, dat het met een motortje niet eerlijk fietsen is.
    Leuk, dat je nu veel anderen tegen komt.
  9. Ludy:
    22 september 2017
    Wat een uitdaging. Trots op je!
  10. Marc Van Essen:
    22 september 2017
    Toppie hoor toch zo alleen doorgaan, trots op je xx
  11. Mieke Stavenuiter:
    Olé mi niña!!!!!
    Bravo!!!
  12. Andre verbaan:
    Alweer linzen?
  13. Henriette konst:
    23 september 2017
    Hallo Corrie , goed hoor dat je de pas gedaan hebt , heeft die Koreaan het ook gered of heb je hem er uit gefietst? En het viel mee he , ik zei het toch , ha , hh
    Vond het leuk je ontmoet te hebben en blijf je volgen. Groet Henriette
  14. Corrie:
    23 september 2017
    Hoi Henriëtte heb die Koreaan niet meer gezien. Ik ging voor hem weg. Wel 2 Belgen op soort mountainbikes die kwamen tot al loss aan en ik zat daar relaxt met kopje thee, die dachten dat ik een lift had gehad.
  15. Corrie:
    23 september 2017
    Was als fietser alleen maar op de hoogste top komen de wandelaars op dezelfde weg en die hebben de foto genomen Gerda 😀
  16. Els:
    24 september 2017
    Hoi Corrie,
    Stoer hoor, zit niet elke dag achter de computer maar lees je reisverhaal wel.
    Ben heel trots op je, en snap ook heel goed dat je maatje nu terug gaat het wel weer even wennen is maar jij kan dat. Heel veel sterkte, lieve groetjes Els