Route St.Quentin- Compiegne-Clermont

4 september 2017 - Clermont, Frankrijk

Was koud 9 graden. Brrr. Wisselende route, jaagpad langs rivier en door lege dorpjes, waar is toch iedereen? Werd gedurende de dag iets warmer.
We gaan vooruit geslapen in soort Formule 1 hotel, daar word je niet vrolijk van.

Vandaag was echt een slechte dag. We hebben 80 km gefietst en zijn 40km op de route opgeschoten. Wat een ellende waar zijn we mee bezig, ik wil naar huis.
Miezerregen, tegenwind, verkeerd fietsen, geen hotel, ruzie,
Nu zijn we er weer overheen en liggen weer in een super gezellig snelweg hotel

1. Pauline:
    4 september 2017
    hou vol hoor .! als je ermee stopt krijgen jullie er spijt van..zit ik net vol bewondering aan jullie te denken.....het weer wordt vast beter. niet te snel fietsen want dan heb je altijd wind tegen.
    doei.
  2. Ans:
    4 september 2017
    Arme jullie. Even doorbijten en dan wordt het supergezellig. Leuk hoor Corrie je blog. Ben blij als ik zie dat er weer wat gepost is
  3. Ludy:
    Kop op. Je hebt voor hetere vuren gestaan. Warme knuffel Ludy
  4. Mathijs:
    4 september 2017
    Volhouden! Vergeet niet dat je pas een weekje op weg bent, het duurt even voordat je 'het ritme' te pakken hebt.

Tot snel!
    x
    Mathijs
  5. Brigitte:
    Volhouden hoor!
    Na regen komt zonneschijn!!
    Vind het toch zo stoer dat je dit doet.
    Nu de tent weg is, genoeg plaats om lekkere gluten vrije koekjes op te slaan.
    Je weet maar nooit, dadelijk kom je ergens waar ze niks hebben.
    Lekker dan als je de hele dag gefietst hebt.
    Zet m op pelgrim! ;-)
  6. Anja s:
    4 september 2017
    Zet em op, Corrie. Je kan het‍♀️ En na regen komt zonneschijn, letterlijk en figuurlijk. Jullie zijn toppertjes.
  7. Andre verbaan:
    5 september 2017
    Hi Cor. Neem een dagje vrij van de pelgrimage. Saunaatje, wijntje, lekker eten. Moet kunnen. X
  8. Andre verbaan:
    5 september 2017
    In Nederland is het ook niks. Belangrijkste discussie: Het nieuwe kapsel van Matthijs van Nieuwkerk.
  9. Paul:
    5 september 2017
    Stoer hoor, dat volhouden. Je moet maar denken zonder dieptepunt geen hoogtepunt. En het is altijd goed je batterij op te laden, niet alleen die van de fiets.
  10. Jenny zijlmans:
    Hoi Corrie en Nico,
    Je moet maar zo denken, een dipje hoort erbij, gaat weer over, blijven lachen en lol ervan inzien.
    Als je de pijp aan Maarten geeft, krijgen jullie daar zeker spijt van.
    Af en toe een dagje pauze, geniet van alles wat jullie tegen komen.
    Sterkte en succes. groetjes Jenny
  11. Joke Voogd:
    5 september 2017
    Lieve Corrie hou vol het wordt beter en we sturen allemaal zon naar je toe geef niet op.
  12. Mieke schuit:
    5 september 2017
    Leuk hoor Corrie en Nico om jullie belevenissen (prettig en stukken minder prettig) te volgen. Ik heb t bijgehouden maar had nog even niet de "rust" om er even voor te gaan zitten. Wat een ellende af en toe hè? Ontbering alom....maar ja dat is natuurlijk onderdeel van t grote avontuur. Laat t niet al te zwaar worden en gun jezelf zo af en toe wat luxe. Denk dat dat zeker nodig is om t vol te houden. Ben even een paar dagen weg en heb geen internet op mn mobiel, maar stort me weer op jullie berichten als ik terug ben. Big kissss XXX
  13. Ed louwerens:
    10 september 2017
    Allebij op 27 aug vertrokken, echter ik ben vrijdag weer terug, van vakantie thuis ge komen. Jij hebt nog een lange mooie reis voor de boeg. Heb gelezen dat de eerste 2 weken behoorlijk afzien is geweest, het weer heeft jullie behoorlijk in de steek heeft gelaten! bewonder jullie doorzettingsvermogen! De kans wordt met de dag groter dat je andere pelgrimsgangers gaat tegenkomen en dat dat je nieuwe krachten geeft. Maar bedenk,
    NO GUTS, NO GLORY!!!
    Blijf je volgen.!!