Reliegos

29 september 2017 - Reliegos, Spanje

Vandaag vrij vlak landschap ben dan ook lekker opgeschoten. 90 km gefietst. Leuke stadjes zoals Sahagun bekeken en parcours liep naast de wandelaars, dus was geen "alleen op de wereld" dag.
Slaap nu in een hostel, kamer met 8 bedden, zijn er 5 van bezet. Zal mij benieuwen of ik weer zo vroeg wakker word gemaakt.
Morgen kort ritje ong. 35 km naar Leon, dan heb ik de tijd om de stad te bekijken.
Ga daar proberen in het klooster te slapen want dat wil ik ook nog wel eens meemaken.

1. Nico:
    29 september 2017
    Heb mijn eerste werkweek na bijna 4 weken fietsen met Corrie achter de rug. Was echt afkicken.weet dat je het af en toe moeilijk vond zonder mij. Toch doorgaan he. Ben dus super trots!! Daarnaast beginnen we elkaar te missen! Hebben al afgesproken de volgende reis gezamenlijk te beëindigen
  2. Pauline:
    30 september 2017
    wat let he , Nico??
  3. Andre verbaan:
    30 september 2017
    Nou meid; ik hoop dat je goed geslapen hebt. Maar Leon schijnt prachtig te zijn, het weer is top en de route naar Santiago heel mooi en nog maar ruim 300km. Kortom dat laatste stuk lijkt wel vakantie. Heel veel plezier. X
  4. Mieke Stavenuiter:
    1 oktober 2017
    O Corrie, wat afschuwelijk, die slaapzaal in dat klooster! Ik zou er geen oog dichtdoen!
    En dat voor de lol....
    Je bent écht een held!
    Nog even en je hebt je doel bereikt!!
    Knap hoor!
    Groetjes Mieke
  5. Ed louwerens:
    3 oktober 2017
    Hi Bikkel, het is nu 3 okt en nog geen nieuw reisverhaal van je gelezen! Hoop dat je je niet hebt laten bekeren na die overnachting in dat klooster! Je bent nu zo dicht bij je einddoel, nog even doorzetten! En dat zeg ik vanuit mijn luie stoel!