Rabanal

1 oktober 2017 - Rabanal Del Camino, Spanje

Vandaag weer dikke 80 km gedaan. Het 1e Nederlandse stel op de fiets tegengekomen die ook dezelfde route doen van Sweermnan dus. Veel fietsers zijn dus mountainbikers en volgen het wandelpad. Een Spaanse jongen die ik al paar keer tegenkomen ben vroeg zich af, welke route ik deed en liet foto zien dat ze hun fietsen moesten tillen om over het pad te komen!!!
Zou het op gewone fiets nooit redden trouwens, heb bewondering voor iedereen die dat wel doet of gedaan heeft.
Morgen over hoge berg en dan steil naar beneden, vind het behoorlijk eng. Maar moet wel.
Slaap weer in een slaapzaal. Kon nog wel een hutje op de camping krijgen maar vond ik beetje eng want er is verder niemand en doe ik zeker geen oog dicht.馃槈
Leuk dorpje hier trouwens erg mooie natuur.

Foto鈥檚

1. Wim:
    1 oktober 2017
    Sterkte op de berg en als je haar maar goed zit.馃榿
  2. Andre verbaan:
    1 oktober 2017
    Hele mooie foto. Hoe was Leon?
  3. Jeannet:
    1 oktober 2017
    Haha, inderdaad, als je haar maar goed zit ...Voorzichtig aan de berg af, als 't te hard gaat desnoods afstappen en lopen. Mooie foto's en heerlijke verhalen, je bent nog steeds een topper !!!
    Succes en veel fietsplezier en dikke kus van ons, Charles en Jeannet.
  4. Mathijs:
    1 oktober 2017
    Hoi mam, wat zit je haar leuk! :p
    Groetjes uit Porto!
  5. Nico:
    1 oktober 2017
    schiet lekker op he corrie. nog ff een bergje op en af <op je dooie akkertje en dan kom je al binnen de 200 km. wordt tijd ook he. wil je weer hier hebben.
  6. Caroline en Ronald:
    1 oktober 2017
    Je gaat wel nu erg hard....kan ook niet anders dan met zo'n "snel" kapsel! Als je maar niet te hard van de berg gaat....uitkijken hoor!
    Liefs en groetjes, Caroline en Ronald
  7. Paul:
    1 oktober 2017
    Morgen lekker afdalen Cor geniet ervan, wel helmpie op.
  8. Peter en henk:
    1 oktober 2017
    dat bergie is niks meer voor jou, maar naar beneden is linke soep.
    doe voorzichtig en doe een helm op { voor je haar }
    daarna nog maar een klein stukje
    we blijven met je mee leven!!
    bon camino
    peter en chris
  9. Jenny zijlmans:
    Hallo Corrie,
    Je hebt de smaak te pakken van kilometers maken, je ziet er prachtig uit, bij de kapper betaal je er meer voor haha.
    Je gaat nog een fraai stuk krijgen, doe rustig aan, geniet van de uitzichten.
    Succes en de groetjes,
    Jenny