Portugal

10 oktober 2017 - Vale, Portugal

Tijdens de kleine 6 weken fietsen heb ik nog geen muggenbult gehad.
Nu snot en snot verkouden. Hoop dat het morgen wat beter gaat want heb nergens geen puf voor. Hier nog steeds heerlijk weer in de middag rond de 30 graden. Zit nu in de tuin en misschien eind van de middag stukje lopen naar de rivier. Mis mijn fiets nu al, ben niet zo'n wandelaar en zeker bergje op met snotkop niet aanlokkelijk.
Heb nog een paar video's op de blog gezet, hier lukte dat meteen.
Groetjes Corrie.

1. Marc Van Essen:
    Beterschapjes 🌻
  2. Pauline Melis:
    Luister naar je lijf...... Je hebt genoeg gepresteerd. Nu even pas op de plaats! Beterschap Corrie en een fijne tijd samen met Mathijs..... X
  3. Andre verbaan:
    10 oktober 2017
    tja; je moet gewoon gaan terugfietsen. Je kan gewoon niet meer anders. XX
  4. Yvonne Menne:
    Wat heerlijk om nu aan de kust te zitten! Ik vind 't 'n super prestatie!! Dus nu lekker uitrusten en genieten....!!
  5. Ed louwerens:
    10 oktober 2017
    Sluiting mij helemaal aan bij het advies van André! Gewoon doen, kikker je van op! Je hebt waarschijnlijk dan de wind mee!
  6. Margo en Ton:
    Het advies uit Delden;
    uitzieken in een luie stoel, zonnetje erbij, glaasje port erbij, boek erbij, kan niet fout gaan.
  7. Nico:
    11 oktober 2017
    Nou ben blij dat je terugkomt. Begin ontwennings verschijnselen te vertonen. En wat dat fietsen betreft...daar is de laatste kilometer nog niet van afgelegd!!
  8. Caroline en Ronald:
    Gewoon even niks doen is ook lekker in het zonnetje! Heb je verdiend!
    Dan gaat het snotneusje vanzelf over.....