Poblacion de Campos

28 september 2017 - Población de Campos, Spanje

Na lekker een rustdag in Burgos, waar ik o.a. de kathedraal bezocht heb, die ontzettend de moeite waard was. Heb zelden zo'n mooie kerk gezien. Banden op laten pompen en glutenvrij brood etc aangeschaft was ik weer helemaal klaar voor de volgende etappe.
Was vrij vlak fietsen over weer uitgestrekte landbouwgronden, af en toe een rivier en een dorpje. Zit nu totaal op 2150km. Nog 425 te gaan.
In Burgos Airbnb gedaan natuurlijk weer 3 hoog. Vandaag in heel leuk hostel in dorpje, eigen kamer met do/wc en 3 hoog. Schijnt mijn lot te zijn deze reis. Krijg niet alleen gespierde benen maar ook spierballen van al het gesjouw.
Erg gezellig met 7 nationaliteiten gegeten aan grote tafel. Jammer dat het niet lukt om filmpjes op mijn weblog te krijgen want vooral Koreaanse heeft leuke liedjes gezongen.
Zijn wel nog steeds allemaal lopers maar dat mag de pret niet drukken. Wel vandaag fietsers ontmoet, een Engels stel op een soort vouwfiets en groep Argentijnen op mountainbikes, die deden allemaal een andere route dan mijn Sweerman fietsroute.

1. Pauline:
    28 september 2017
    geweldig Corrie. wat een leuke foto van die groep. Geeft de burger moed. kus en liefs.
  2. Claudia Melis:
    Mooie foto's Corrie!
  3. Marga:
    Zier er gezellig uit.
  4. Caroline en Ronald:
    29 september 2017
    We beginnen wel erg nieuwsgierig te worden naar je filmpjes, dan kunnen we je smakelijke lach weer horen! Dat houden we te goed.
    En zo te zien heb jij je uitstekend vermaakt in Burgos en nu nog "maar" 425 km te gaan.
    Zet hem op!
    Liefs, Caroline en Ronald
  5. Gerda de Bruin:
    30 september 2017
    Inmiddels vast onder de 375 km....hoop dat je je 'en route' nog vermaakt!! En gezellig de groepsmaaltijden, leuke afsluiting van de dag. Mooie rit weer, veel ontmoetingen, zacht weer en vooral weer heel veel plezier en genieten. Dikke kus van ons....