Burgos

26 september 2017 - Burgos, Spanje

Gisteren had ik echt een slechte dag, vond er ook niks meer aan. Stom gedoe om zo'n eind te fietsen. Zeker steekje los want een " normaal" mens doet dat toch niet. Ook al die lopers vond ik maar stom: zie ze toch gaan die sukkels waar doen ze het voor????
Darmen van slag en kwam kapot aan in hotel na 65 km ( wel veel bergen gehad), eigen kamer met do/wc genomen want was 's morgens weer om 5 uur wakker door vertrekkende wandelaars. Heb lekker geslapen en om half 8 opgestaan en zat vanmorgen om half 9 op de fiets. Mooie afwisselende tocht, kilometers niemand, geen huisje, auto's noppes nada.
Waar wonen die boeren hier?
Wel uitgestrekte akkers, zonnebloemen, af en toe een dorpje, klooster en bergen.
Maar kon ze vandaag hebben. Heb 90 km gefietst en maar beetje moe😄.
Denk dat om 5 uur wakker worden voor mij slecht uitpakt.
Zit nu on Burgos bij een Airbnb en blijf hier 2 nachten en heb er weer zin in.
Trouwens de 1e Nederlanders ontmoet, wel lopers.

1. Yvonne Menne:
    26 september 2017
    Wat goed dat je jezelf weer herpakt hebt!! Ik vind je een kanjer! En 25 graden is ook wel super hoor! Hier is het herfst...GENIET XY
  2. Gerda de Bruin:
    26 september 2017
    Letterlijk en figuurlijk door diepe dalen...Gebeurt ook weinig onderweg om je uit je rot gevoel te halen als ik het zo lees. Meestal werkt een leuke ontmoeting of een speciale ervaring dan wel. Maar een nachtje goed slapen dus ook gelukkig! Weet je dan weer waarom je de tocht wilde doen en er zoveel zin in had? In ieder geval: hoop dat je morgen een mooie dag hebt, veel zon en dat je bergen inspirerende en leuke mensen tegenkomt!! Lang leve de pelgrimstocht van Haarlem naar Santiago de Compostela ....je bent er bijna!? Dikke kus en veel liefs van ons
  3. Pauline Melis:
    26 september 2017
    Het grootste gedeelte heb je achter de rug toch? Maar gelukkig heb jij je weer hersteld na die vervelende/kl... dag van gisteren waar je het niet meer zag zitten. Maar de prestatie heb je al geleverd> Nu de laatste loodjes en je weet wat ze daar van zeggen hé Corretje?? Ik denk dat je ná afloop van dit reuze avontuur jezelf op je borst mag kloppen. Want wat ben JIJ een KANJER.... Hoeveel km moet je nog maken om je einddoel te bereiken? Nog héél veel moed om dit project af te ronden! Grote knuffels uit Hoofddorp.....
  4. Pauline:
    26 september 2017
    Corrie hou vol hoor. Anders ben ik mijn idool kwijt. het ergste achter de rug toch? ik vind het geweldig wat je doet. Sluit me aan bij vorige sprekers. Veel liefs. Pauline.
  5. Jenny zijlmans:
    Hoi Corrie,
    Wat een top wijf ben jij, je bent er bijna, ik doe je het niet na.
    Vorige week was ik met de trein in Burgos, het is daar inderdaad een dooie boel, na het dorre land, krijg je weer bergen. Je hebt in ieder geval lekker weer.
    Volgens mij ga je als een speer.
    Geniet van je rustdag en heel veel succes, ga maar vast zingen, ben er bijna hahaha.
    groeten Jenny
  6. Caroline en Ronald:
    26 september 2017
    Wat bent je toch een topper! Diepe buiging voor hoe je jezelf weer herpakt. En je gaat het halen want daarvoor ben je al tever gekomen. Dikke kus, Caroline en Ronald
  7. Sascha:
    Spannende avonturen Cor, erg stoer
    Thijs is trots op je, heeft ie al een paar keer gezegd
  8. Marc Van Essen:
    26 september 2017
    Toppie hoor, wordt steeds een beetje trotser op je dat je dit toch helemaal alleen verder doet 💐
  9. Teun & José:
    26 september 2017
    Je kunt, zo te zien, gelukkig nog wel lachen...toppie van je hoor! En je doet het wel allemaal maar toch hè, ondanks je darmen die van slag zijn, de mensen die je onderweg maar niet ziet, de boeren die zich met huis en al verstopt hebben.
    Maarrrrrr.... je kunt hartstikke trots op jezelf zijn en wij zijn met z'n allen weer trots op jou. Da's toch een mooie gedachte.
    Mop, sterkte met het vervolg van je reis en wij sturen je hierbij energie toe voor de nu nog komende fietstochten. Heel veel liefs van ons xx
  10. Martine:
    27 september 2017
    Hoi Corrie, Je kunt extra trots zijn op jezelf als je na een dip weer vrolijk verder gaat. ik vind het echt stoer en lees graag je stukjes. Groetjes en zet 'm op!
  11. Peter en henk:
    28 september 2017
    ha die corrie,
    je bent al in burgos en dat is al een hele prestatie.
    dat je het red is inmiddels wel duidelijk
    wij denken dat je al erg dikke kuiten hebt en dat staat je erg goed
    de laatste loodjes zijn niet altijd het zwaarst hoor
    met jouw conditie stellen die laatste bergen niets meer voor
    we hebben het volste vertrouwen in je
    bon camino
    peter en chris
  12. Corrie:
    28 september 2017
    Hoi bedankt zie wel op tegen die hoge berg met het Cruz de Ferro en dan vooral de afdaling. Nu nog een 425km.